Het creëren van een positieve groep wil je gelijk aan het begin van het schooljaar goed aanpakken. In deze e-learning leer je over de verschillende fases van groepsvorming en hoe en wanneer je kunt bijsturen. Daarnaast krijg je praktische tips en werkvormen waarmee je direct aan de slag kunt.
In deze e-learning leer je onder meer:
Deze module is een praktische uitwerking van het boek 'Positieve groepsvorming' van Maya Bakker.
Het volledig volgen van deze module duurt ongeveer 3 uur. Dit zal natuurlijk per persoon verschillend zijn; het is een gemiddelde.
Deze e-learning is speciaal ontwikkeld voor:
uit het primair onderwijs. Overige geïnteresseerden zijn natuurlijk ook van harte welkom om de module te volgen.
Er is ook een versie voor het voortgezet onderwijs beschikbaar. Klik hier voor meer informatie.
Hoofdstuk 1
Fases in groepsvorming
Hoofstuk 2
Elkaar leren kennen
Hoofdstuk 3
Kennismaking met ouders
Hoofdstuk 4
Groepsactiviteiten
Hoofdstuk 5
Sociogrammen
Schrijf nu in en ontvang:
De prijs bedraagt € 89,00 ex btw per deelnemer. Volg de module met je collega's: iedere 5e deelnemer gratis
Abonnees volgen deze module gratis!
Voor het volgen van deze e-learning heb je een internetverbinding nodig en een computer, laptop of tablet met een schermafmeting van tenminste 9,7”. Zorg dat je de laatste versie van je internetbrowser hebt geïnstalleerd voor een optimale werking van de e-learning.
Heb je een individueel abonnement of maakt jouw school gebruik van een teamabonnement, dan is deze module inbegrepen bij het abonnement. Je betaalt voor deze module dus niks extra! Log in en klik op ‘Start’ om direct te beginnen. Heb je nog geen abonnement? Klik dan op ‘Inschrijven’ en kies het abonnement dat bij je past.
Na het voltooien van de module kun je je certificaat van deelname downloaden via je Profielpagina.
Deze cursus is gevalideerd door het Lerarenportfolio voor 3 studiebelastingsuren, onder aanbodcode 00301-00432.
Urenverdeling naar inhoud | ||
Vakinhoudelijk | - | |
(Vak)didactisch | - | |
Pedagogisch | 3 uur | |
Overig | - |